Mail Succes

Crossmedia

Al het goede van post, digitaal en fulfilment komt samen in 'DeliverMe'.

Wat kunnen wij voor u verzorgen?

Voor het managen van e-mailings beschikken wij over een uitermate uitgebreid pakket, waarmee we voor u:

Bij DeliverMe wordt uw (post)mailing per ontvanger voorzien van een unieke responscode. Deze responscode staat online gekoppeld aan de overige gegevens van de ontvanger.

Wanneer de ontvanger wil reageren op de mailing, vult hij of zij de responscode in op een website. Deze website 'herkent' de ontvanger bij naam en vraagt de ontvanger te reageren.

Op basis van de respons, kan op een gegeven moment een reminder gestuurd worden; per post of e-mail.

DeliverMe kan gebruikt worden om relaties uit te nodigen voor een evenement om de opkomst vooraf in kaart te brengen. Maar het kan ook gebruikt worden om medewerkers te laten kiezen tussen drie typen kerstgeschenken.

Een uitgebreide weergave van de werking en de mogelijkheden van DeliverMe treft u aan op www.DeliverMe.nl. Hier worden tevens diverse cases beschreven.

Case: Een softwareontwikkelaar uit Waddinxveen:

"Dit jaar vieren wij ons 20 jarig bestaan. Een mooi moment om een loyaliteitsmailing te doen. Al onze 5000 klanten ontvingen een envelop met een feestelijke kaart. Op de kaart stond een unieke code waarmee ze op een speciale landingspagina konden zien of ze een prijs hadden gewonnen. In totaal gaven we 600 cadeaus weg, van dinerbonnen tot iPads."

"Natuurlijk gebeurde dit alles geautomatiseerd, via DeliverMe van Mail Succes. Aan de code hingen reeds de persoonsgegevens en de prijzen werden willekeurig verloot, waarna de verzending van de prijzen automatisch gebeurde. De respons was groot en snel: Binnen 2 dagen waren alle prijzen vergeven en uiteindelijk heeft ruim 65% van de klanten de code ingevoerd. De reacties van de klanten waren erg enthousiast."