Mail Succes

Mail Succes Online

Steeds meer processen maken wij online beschikbaar.

Zo maken klanten na inlog gebruik van:

  • Het online aanmelden van printopdrachten (web to print en printing on demand(POD)).
  • Het inzien van gebruiksstatistieken op E-mail marketing systemen.
  • Het inzien van actuele voorraden in ons magazijn met automatisch minimale voorraadsignalering en melding.
  • Het verkrijgen van managementrapportages over voorraad, orderverloop en bestelgedrag.
  • De beeldbank met een overzicht van alle eigen logo's en ontwerpen.

Dat betekent:

  • Uw visitekaartje of dat van een collega online aanmaken en bestellen.
  • Uw klanten of medewerkers met hun verjaardag of andere gelegenheid een kaartje sturen.
  • Uw prijslijst(en) voorzien ven recente tarieven en direct online bestellen in gewenst aantal met direct uw factuurbedrag inzichtelijk.
  • Uw E-mailing en/of Marketing Automation zeer nauwkeurig monitoren op het gedrag van de ontvangers.
  • Nooit meer te weinig of te veel voorraad van uw artikelen hebben.
  • Altijd in een paar klikken toegang tot al uw logo's, beelden en drukwerkdocumenten.


Ook kunt u zelf nieuwe gebruikers met rechten aan laten maken om zo medewerkers of afdelingen bepaalde zaken zelf te kunnen laten bestellen of beheren.

Mail Succes Online biedt een nieuwe benadering van onze bestaande diensten, waarmee veel zaken efficiënter lopen en waarbij nieuwe gebruiksmogelijkheden ontstaan.


Case: Een ingenieursbureau met 10 vestigingen in Nederland:

"Met 3000 medewerkers is het erg complex om altijd voor iedereen tijdig de juiste visitekaartjes in huis te hebben. Met Mail Succes Online hebben we hiervoor nu intern een webshop opgezet. Op basis van bepaalde gebruikersgroepen met vooraf bepaalde rechten kunnen mensen nu zelf visitekaartjes invullen en bestellen. Ze kunnen zelf de ordervoortgang bekijken en de orderhistorie terugkijken en ook andere voorraadartikelen bestellen zoals (huisstijl)drukwerk en relatiegeschenken."

"Ook hebben we een hoofdgebruiker aangemaakt. Deze kan per vestiging zien wat er allemaal besteld is en deze kan met een paar clicks bulkvoorraad drukwerk bijbestellen, nadat automatisch een melding is geweest dat de minimale voorraad is bereikt. Van alles hebben we direct inzicht in de prijzen en wat we voor 15.00 uur bestellen, wordt de volgende werkdag geleverd."

"Los van de snelheid, inzicht en gemak hebben we door deze slimmere, grotere inkoop tevens een kostenbesparing van ruim 25% weten te realiseren. En we verwachten snel nog meer: na een jaar geeft Mail Succes Online precies weer wat het verbruik per artikel is geweest op basis waarvan we budgetten en voorraden volgend jaar verder kunnen optimaliseren."

Maatschappelijk verantwoord ondernemen

Om onze dienstverlening zo duurzaam mogelijk te maken, hebben we ons pand van zonnepanelen voorzien en werken we samen met duurzame toeleveranciers. Daarnaast gebruiken we duurzame verpakkingsmaterialen en papiersoorten en zijn wij FSC gecertificeerd. Bij alle investeringen die wij doen wordt niet aan het milieu voorbij gegaan. Ook werken we met vervoerders en bezorgdiensten samen die uw opdrachten CO2-neutraal afleveren. Bovendien is het transport CO2-neutraal en hebben wij mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt in dienst. Ook ondersteunen wij jaarlijks goede doelen en initiatieven.