Mail Succes

Warehousing

Mail Succes is uw partner als het gaat om de warehousing (opslag en verzending) van uw artikelen. Verzorgen van opslag, voorraadbeheer, pick en pack en verzending zijn voor ons dagelijkse bezigheden. Door uw voorraden centraal op te slaan zorgt u voor efficiëntie en kostenbesparing. De modulair in te regelen dienstverlening van Mail Succes biedt u altijd een passende oplossing. U kunt ons beschouwen als een verlengstuk van uw eigen organisatie.

Wat kan Mail Succes voor u betekenen?

  • Opslag van uw materialen vanaf één pallet
  • Goederenontvangst met controle, registratie en voorraadbeheer in ons magazijn
  • Ompakken, samenstellen en assembleren van uw artikelen
  • Printen van adresetiketten voor verzendingen (met track en trace) vanaf de brievenbus t/m complete palletzendingen
  • Rapportages vervaardigen aangaande verzendingen, voorraden en eventuele retouren
  • Het inzichtelijk maken van kosten en verbruik van materialen per besteller/vestiging en totaal
  • Verzenden van uw bestellingen volgens de beste transportvorm.

 

Graag maken we vrijblijvend kennis met u om uw wensen op het gebied van uw warehousing te horen. Neem via een van de onderstaande knoppen contact met ons op.

 

Zo maken klanten 24/7 na inlog gebruik van:

  • Het bestellen van materialen ten behoeve van vestigingen en/of klanten
  • Het inzien van actuele voorraden in ons magazijn met automatisch minimale voorraadsignalering per artikel.
  • Het verkrijgen van managementrapportages over voorraad, orderverloop en bestelgedrag.

Dat betekent:

  • Nooit meer te weinig of te veel voorraad van uw artikelen hebben.
  • Altijd in een paar klikken toegang tot uw voorraadoverzicht met bestelmogelijkheid
  • Voortgangscontrole van uw bestellingen.

Ook kunt u zelf nieuwe gebruikers met rechten en rollen aan laten maken om zo medewerkers of afdelingen bepaalde zaken zelf te kunnen laten bestellen of beheren.

Mail Succes Online biedt een nieuwe benadering van onze bestaande diensten, waarmee veel zaken efficiënter lopen en waarbij nieuwe gebruiksmogelijkheden ontstaan.

 

Case: Een ingenieursbureau met 10 vestigingen in Nederland:

"Met 3000 medewerkers is het erg complex om altijd voor iedereen tijdig de juiste visitekaartjes in huis te hebben. Met Mail Succes Online hebben we hiervoor nu intern een webshop opgezet. Op basis van bepaalde gebruikersgroepen met vooraf bepaalde rechten kunnen mensen nu zelf visitekaartjes invullen en bestellen. Ze kunnen zelf de ordervoortgang bekijken en de orderhistorie terugkijken en ook andere voorraadartikelen bestellen zoals (huisstijl)drukwerk en relatiegeschenken."

"Ook hebben we een hoofdgebruiker aangemaakt. Deze kan per vestiging zien wat er allemaal besteld is en deze kan met een paar clicks bulkvoorraad drukwerk bijbestellen, nadat automatisch een melding is geweest dat de minimale voorraad is bereikt. Van alles hebben we direct inzicht in de prijzen en wat we voor 15.00 uur bestellen, wordt de volgende werkdag geleverd."

"Los van de snelheid, inzicht en gemak hebben we door deze slimmere, grotere inkoop tevens een kostenbesparing van ruim 25% weten te realiseren. En we verwachten snel nog meer: na een jaar geeft Mail Succes Online precies weer wat het verbruik per artikel is geweest op basis waarvan we budgetten en voorraden volgend jaar verder kunnen optimaliseren."