Mail Succes Bedrijfsfilm
Bekijk onze bedrijfsfilm en zie wie we zijn, waar we voor staan en wat we voor u kunnen betekenen
Copyshop + Verzendhuis = Direct Mail bedrijf
Direct Mail bedrijf + Crossmedia + Plan de campagne = Mail Succes
Wij ondersteunen onze klanten om op creatieve, effectieve en efficiënte wijze in
contact te treden met potentiële opdrachtgevers. Daarnaast laten
wij hen op gepaste wijze in de juiste frequentie contact
onderhouden met bestaande relaties.
Hiertoe maken wij een plan, waarin in veel gevallen als
basis direct mailings worden ingepast. Hét succes wordt echter
behaald doordat wij op de juiste wijze een mix creëren met de
inzet van diverse digitale communicatiemiddelen.
Met deze werkwijze bieden wij onze klanten een
responsverhogende aanpak, met een duurzaam en kostenefficiënt
gebruik van middelen.
Bekijk onze bedrijfsfilm en zie wie we zijn, waar we voor staan en wat we voor u kunnen betekenen
De door ons aangeboden producten en diensten voeren wij in huis uit. Ons gehele machinepark is dubbel uitgevoerd, waardoor wij u een dubbele zekerheid kunnen bieden op onze punctualiteit.
Ondanks dat wij onze materialen milieubewust inkopen, halen wij de grootste winst uit het op een efficiënte wijze inzetten van middelen. Een e-mail is minder milieubelastend dan een direct mail op FSC®-papier. Wanneer dit niet ten koste gaat van de attentiewaarde en de respons, zullen wij daarom communiceren via milieuvriendelijkere en kostenefficiëntere middelen. Voor alle middelen geldt natuurlijk dat wij deze in hoge frequentie en aantallen inzetten, waarmee wij u kunnen laten meeprofiteren van onze gezamenlijke inkoop van ondermeer papier, portikosten en zelfs desgewenst diensten als vormgeven en tekstschrijven.
Ook met 'Mail Succes Online' geven wij vorm aan efficiëntie en flexibiliteit. Voor ons, maar vooral voor u als klant. Enkele voorbeelden:
Bekijk het filmpje en ontdek wat Mail Succes Online voor u kan betekenen.
Wij zijn afhankelijk van uw resultaat. Elke Euro die u bij
ons besteed helpen wij op een zo optimaal mogelijke wijze in te
zetten. Hierbij gebruiken wij onze creativiteit, onze ervaring,
onze mensen en ons machinepark. Maar bovenal gebruiken wij onze
eerlijkheid en objectiviteit. Met de optimale inzet van
communicatiemiddelen ondersteunen wij u aan een optimaal resultaat om zo
een duurzame samenwerking te kunnen hebben en houden.
Case: een retailer uit Gouda:
"Mail Succes verstuurt reeds jaren onze uitnodigingen naar vaste klanten voor de nieuwe seizoenscollectie. Via social media roepen we klanten op om zich in te schrijven. Daardoor is het bestand de laatste tijd flink gegroeid. De A5 postkaarten worden door onszelf ontworpen en Mail Succes laat ze drukken en adresseert ze vervolgens. Ook printen ze altijd nog een serie los voor in de winkel met invulvelden zodat mensen zich kunnen inschrijven."