Een e-mailing is snel en goedkoop maar kent een lagere attentiewaarde en mag niet gebruikt worden om nieuwe klanten te werven (spam). Voor het efficiënt in contact komen en blijven met relaties raden wij een combinatie aan van post en e-mail.
U kunt er voor kiezen of u zelf de e-mailings wenst op te stellen en te versturen of dat wij dat voor u doen.
Bent u overtuigd van de kracht van de combinatie van post en digitaal, kijk dan ook op 'Marketing Automation'. Hier gaan we nog een stap verder voor onze moderne klant.
Case: Een bouwmaterialenleverancier:
"Ieder kwartaal verstuurden wij een gedrukte nieuwsbrief naar onze klanten. Gezien de crisis in onze sector wilden we in 2010 de kosten wat terugbrengen. Op aanraden van Sjoerd van Mail Succes hebben we besloten om de gedrukte nieuwsbrief terug te brengen naar 2 maal per jaar en daar 4 digitale nieuwsbrieven aan toe te voegen. Met een minder hoog budget hebben we nu een hogere contactfrequentie bereikt."