Mail Succes

E-mailings

Een e-mailing is snel en goedkoop maar kent een lagere attentiewaarde en mag niet gebruikt worden om nieuwe klanten te werven (spam). Voor het efficiënt in contact komen en blijven met relaties raden wij een combinatie aan van post en e-mail.

Wat kunnen wij voor u verzorgen?

Voor het managen van e-mailings beschikken wij over een uitermate uitgebreid pakket, waarmee we voor u:

  • Uw e-mailings in uw huisstijl kunnen opmaken
  • Individuele e-mails op naam naar ieder individueel contact sturen
  • Volgens de spam-wetgeving de aan- en afmeldingen kunnen managen
  • Uitermate nauwkeurig het gedrag van de ontvanger in kaart kunnen brengen


U kunt er voor kiezen of u zelf de e-mailings wenst op te stellen en te versturen of dat wij dat voor u doen.

Onze klanten gebruiken ons e-mailing systeem onder meer voor de verzending van:

  • Nieuwsbrieven
  • Persberichten
  • Vragenlijsten

Marketing Automation

Bent u overtuigd van de kracht van de combinatie van post en digitaal, kijk dan ook op 'Marketing Automation'. Hier gaan we nog een stap verder voor onze moderne klant.

Case: Een bouwmaterialenleverancier:

"Ieder kwartaal verstuurden wij een gedrukte nieuwsbrief naar onze klanten. Gezien de crisis in onze sector wilden we in 2010 de kosten wat terugbrengen. Op aanraden van Sjoerd van Mail Succes hebben we besloten om de gedrukte nieuwsbrief terug te brengen naar 2 maal per jaar en daar 4 digitale nieuwsbrieven aan toe te voegen. Met een minder hoog budget hebben we nu een hogere contactfrequentie bereikt."