Heeft u een loyaliteitsprogramma, maar geen webshop? Geen probleem. Ook dat kunnen wij voor u verzorgen. Meer weten? Neem contact met ons op.
Case: Een fastfoodketen:
"Sinds 2022 kunnen onze fans sparen voor merchandice. Via een koppeling met ons spaarsysteem worden de bestellingen doorgestuurd naar het verzendplatform van Mail Succes. Vervolgens zorgen zij ervoor dat de bestelde arikelen worden verpakt en naar onze fans worden opgestuurd. Wekelijks gaat dat om circa 2.500 bestellingen. De voorraad van alle artikelen ligt opgeslagen in het magazijn van Mail Succes. Zodra er een nieuw artikel verschijnt controleert Mail Succes de hoeveelheid en checken zij of inderdaad het juiste artikel is aangeleverd, want dat wil nog wel eens anders zijn namelijk. Ook het verpakkingsmateriaal wordt door Mail Succes geregeld, zodat ieder artikel in een juiste verpakking wordt verzonden. Ook houdt Mail Succes keurig voor ons bij hoeveel artikelen er verzonden zijn en daar kunnen we altijd een rapportage van ontvangen."
Fulfilment voor loyaliteitsmarketing en maatschappelijk verantwoord ondernemen gaan bij ons hand in hand. Zo liggen er zonnepanelen op het dak van ons fulfilment center, gebruiken we duurzaam verpakkingsmateriaal, is het transport CO2-neutraal en hebben wij mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt in dienst. Ook ondersteunen wij jaarlijks goede doelen en initiatieven.